REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Willa Maurycego Frankelainwestycja
Pokaż inwestycję
Willa Maurycego Frankela
Łowicz, Przedmieście, Sienkiewicza 26
Rynek biurowy: Nowe umowy stanowią ponad 60% podpisanych umów w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
Rynek biurowy: Nowe umowy stanowią ponad 60% podpisanych umów w Warszawie
Według raportu firmy doradczej Newmark Polska "Office Occupier – Rynek biurowy w Warszawie" w pierwszym kwartale 2023 roku w stolicy nie oddano do użytku żadnego nowego budynku biurowego. Jednocześnie odnotowano spadek aktywności najemców, a współczynnik pustostanów utrzymał się na niezmiennym poziomie w porównaniu z poprzednim kwartałem. Deweloperzy jednak rozpoczynają i planują realizację kolejnych inwestycji biurowych w stolicy.
Wiemy, kto chce zaprojektować brakujący odcinek "Zakopianki" S7 Kraków – Myśleniceartykuł
Pokaż artykuł
Wiemy, kto chce zaprojektować brakujący odcinek "Zakopianki" S7 Kraków – Myślenice
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) otworzyła oferty na opracowanie Studium techniczno-ekonomiczno-środowiskowego (STEŚ) dla drogi ekspresowej S7 na odcinku Kraków – Myślenice. Sześć firm zdecydowało się przystąpić do przetargu. Na to zadanie Dyrekcja planuje przeznaczyć 26 568 000 zł.
Niska podaż i ESG napędzają modernizacje biurowców w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
Niska podaż i ESG napędzają modernizacje biurowców w Warszawie
Według raportu firmy doradczej Newmark Polska „Office Occupier – Rynek biurowy w Warszawie” ubiegły rok na warszawskim rynku biurowym upłynął pod znakiem stabilnego popytu, umiarkowanej aktywności deweloperów oraz dalszej adaptacji najemców do zmieniających się modeli pracy. Wśród innych istotnych czynników kształtujących stołeczny rynek można wymienić wzrost zapotrzebowania na zrównoważone i technologicznie zaawansowane biura, co przekłada się na rosnącą liczbę modernizacji budynków biurowych.
inwestycja
Pokaż inwestycję
ELICA GROUP POLSKA Sp. z o.o.
Łęg
[Wrocław] WABCO Polska Sp. z o.o.inwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] WABCO Polska Sp. z o.o.
Wrocław, Fabryczna, Ostrowskiego 34
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Dzierżoniów] Metzeler Automotive Profile Systems Polska
Dzierżoniów
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Wałbrzych] QUIN Polska Sp. z o.o.
Wałbrzych, Szczawienko
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] HSV Polska Sp. z o.o.
Wrocław, Psie Pole
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Suwałki] Park Naukowo-Technologiczny "Polska - Wschód"
Suwałki
[Świebodzice] Gea Polska Sp. z o.o.inwestycja
Pokaż inwestycję
[Świebodzice] Gea Polska Sp. z o.o.
Świebodzice, Żarów
Nielsen Polskafirma
Pokaż firmę
Nielsen Polska
Warszawa, Orzechowa 25
firma
Pokaż firmę
Variovac-Polska
Kórnik, Armi Krajowej 40
firma
Pokaż firmę
Protan Polska
Warszawa, Radzymińska 129/2
firma
Pokaż firmę
RTM Polska
Poznań, Głuchowska 27
firma
Pokaż firmę
Castorama Polska
REKLAMA